Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2006 04:29 - ЕДИН ден ОТ моя ЖИВОТ
Автор: sawtonide Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5156 Коментари: 16 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ден 2 октомври лето две иляди и шесто.
Работя си аз в фирмичка за дограми /една от многото/
Събуждане.
09:00 Ден като ден, телефона звъни, а мен ме мързи. :)
09:05 Ставам,  оправям се за работа.
09:15 Излизам
09:30 Отивам до банката да изтегля  50лв.,  защото съм харчил от служебни пари  в неделя и трябва да ги възстановя.
09:40 Обажда ми се клиент и се разбираме да отида  при него да взема размери за да му направя оферта, още като отида и да сключим договор за изпълнение.
10:55 Хващам такси.
11:10 Стигам до офиса, решетката вдигната, но бравата сменена, оглеждам се колата на шефа е на отсрещния тророар. Обаждам му се и той ми казва да го изчакам, щял сега да дойде.
11:11 отивам при едни съседки в непосредствена близост, мислим версии  и се спираме на две:
а)  ще ме уволнява  / но няма причина според мен, бизнеса му е нов, аз съм му казал още при първа среща, че шест месеца ще е на 100% загуба изминали са два месеца и три седмици, а вече съм сключил три договора два от които ще са изпълнени и до края на седмицата. Направил съм  страхотна рекалама за без пари в нета и печата. Направил съм  Интернет страница пак за без пари и съм я хостнал фрее.
абе преизпълнил съм петилетката за три години/
б) развалила се е бравата
12:20 Идва шефа.
12:21 Отключва, настанява се на моето място аз сядам на клиентското и почваме един разговор в който става ясно, че аз съм уволнен щото съм "некадърен". Защото съм "закъснявал" за работа включително и този ден. Питам го интересували го защо не съм отворил в часа. Получавам отрицателен отговор. И най страшното ми се заява че остаръка от парите ми няма да ги видя/да не бях давал парите от последния договор ама съм честен и тъп/
??:?? след скандалл се разделяме.  Незнам на кой свят съм. Отивам при съседката, казвам и благата вест и почвам да търся нова работа.
??:??купувам си ваучер за GSM-а ми и почвам да звъня на познати за работа. Никой не сеща, обаждам се на хора на които съм правил услуги. Същия отрицателен резултат.
??:?? Качвам се на рейс, звъни ми телефона, обажда ми се един познат-приятел ,за който изобщо не съм се сетил в този момент с предложение за допълнителна работа няколко пъти с седмицата рано сутрин и късно вечер да чистим разни обекти с прахосмукачка. ВЕДНАГА  приех щото съм  с 15лв до второ нареждане.
ИМАЛО ГОСПОД
......
Вече 10 дни се занимавам с "допънителната" ми работа ходя по интервюта и оцелявам.
АМИН


Тагове:   моя,   ден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - Ох, милото ...
14.10.2006 08:55
... стискам палци да си намериш "основна" и високоплатена работа! :)
цитирай
2. sawtonide - Благодаря
15.10.2006 00:29
за пожеланието, вярвам че ще се оправя.
цитирай
3. sawtonide - продължение
15.10.2006 16:18
Сегашния ми шеф /разбирасе без договор/ разбра, че съм останал без основна работа и ми предложи да му работя с наполовина надница от колкото се бяхме разбрали в началото, като ми заълва цял работен ден с непрестанна работа.
Разбирасе му отказах.
СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ
цитирай
4. sawtonide - продължение 2
23.10.2006 22:42
Продължавам да работя в почистващата фирма, освен това на приятелски начала съм се разбрал с една фирма за дограма да получа % комисионна ако и докарам клиенити, но за момента нямам, а също така пак на % в една фирма за охрана като търговски представител. Не си давам много зор за момента и нямам клиенти, но това е от липсата на мотивация. Вероятно ще почна в същата фирма за охрана като автопатрул. Имам всичко необходимо ценс, лично БО, но да си кажа чесно парите 350лв и мястото полите на витоша ме демотиворат. Ако бяха поне 700лв бих отишал с радост, но при това пооложение, незнам. Утре ще реша.
цитирай
5. sawtonide - продължение 3
24.10.2006 17:43
Не!
Няма да Работя като патрул в тази фирма. парите се оказаха 300лв. Това е подигравка, излиза малко повече от 1лв на час. Утре съм на работа в почистващата фирма, после на интервю. Незнам нищо за фирмата на която съм пратил CV вече пращам наред и те наред ми се обаждат наред. Минах покрай бившата ми работа с дограмите. Беше затворено, попитах съседите и разбрах, че бившия ми шеф идва от време на време вечер. Нов човек не е сложил на мое място. Купил съм си храна, но кеш парите свършиха, мога да взема заем до петък когато ще взема пари ама не искам. Тъпото е, че се изнервям вече.
цитирай
6. sawtonide - продължение 4
31.10.2006 08:10
Събудих се в в 4 часа тази сутрин, сънувах много лош сън - кошмар. Попринцип не сънувам, в редките случаи когато сънувам, сънищата ми се сбъдват, е трябва да ги разтълкувам. Беше ме наръгал един демон в бъбрека, всъщност от болката се събудих. 15-30 мин. не можах да заспя имах усещането че демона е при мен в стаята и ме наблюдава /заспах на светната лампа това не съм го правил от дете/ всъщност и в момента го имам все едно че е зад мен и в момента, супер странно, аз не вярвам в такива работи.
Както и да е не можах да стана в 6:30 за да ида на работа в почистващата фирма станах в 7:00 и закъснях с 30мин въпреки, че взех такси. Там ме чакаше шефчето което ми направи констатация, че съм закъснял и ми заяви, че ще има глоба, аз му заявих, че ако има глоба за закъснението ми си тръгвам. Той каза - Не ме плашиш ,ще има. И аз си тръгнах. Всъщност той се води вярващ човек и исках да го помоля да ми даде една Библия да си разтълкувам съня и пр. Оказа се че той самия, който е закъснявал за 2/3 от срещите ни иска да ме глоби мен стария си познат-приятел, защото съм закъснял, въпреки, че от това не е пострадала работата. Човек е ЧОВЕК когато може да се постави на мястото на човека да да разбере проблема, да помогне ако има нужда и да продължи напред.
Отнесох се днес, вчера си изкарах, свидетелство за съдимост, медицинско за работа и психотеста за охранител, останах с 12лв. и немога да взема останалите документи, мислех днес да взема пари, ама няма да стане . Не ми се работи това ама ... Сега ще излеза да обиколя няколко места за работа, преди това мисля да поровя в нета пак за работа.
цитирай
7. sawtonide - продължение 5
31.10.2006 22:33
Днес ходих на интервюта. Нищо не стана, но ми дойде идея за търговия в охранителната фирма. Замъкнах си задника там и обясних на пряката ми началничка каква ми е идеята. Тя ме дледаше с зяпнала уста, към нея се присъединиха още двама от началството. Разяснявах до преди час. Какво постигнах?- Ами дадоха ми карта за джиесем да им се обаждам, пуснаха ми поръчка за визитки, има голяма вероятност да ми откраднат идеята, май ме обират доста често и ми се иска да кажа че съм свикнал. Ама не мога да се примира с това. Та дано да се окажат коректни и да се видя в пари след около месец. В момента съм с пет 5лв всичко на всичко, уморен от днешния ден и без идея как ще карам на татък.
цитирай
8. sawtonide - продължение 6
02.11.2006 23:14
Студа ме измори,
Болен съм. Купих си витамин Ц изпих 10 хапчета, пих и патрацетамол. Беше тежък студен ден за мен. Ходих до обекта - патрула мога да го опиша така "ужас и безумие" после ходих на едно интервю в една стара сталинистка сграда с три букви посредата има У и там ми предложиха 280лв отказах. тия хора си мислят, че е татово време, попитах интервюиращият ме "вие можете ли да живеете е тези пари" ..... тъжно после отидох до офиса. интересното бе че моята идея е удобрена на първо четене и можеби ще изкарам пари от нея но с цената на много тичане по студа на първо време и с цената търсене на персонал. Аз мениджър :) но докато се стигне до сатенените чаршафи съм с 4лв без никаква идея за бързи пари и след няколко дни ще ми спрат интернета и няма да мога и да пиша. Продължавам търсенето.
цитирай
9. sawtonide - продължение 7
04.11.2006 12:15
Днес 9:30
Аз спя, телефона звъни. Отварям едното око и виждам, че бившия ми шеф от почистващата фирма ме търси, казвам Ало, почва да ми се обяснява извинява и деликатно да ме кани на работа за в бъдеще, иска да си останем приятели, питаме дали съм си намерил друга. бла бла бла
Затварям телефона с усмивка :)
Вчера ходих на едно интервю, работата и хората и заплатата ми се виждат приемливи но няма да мога да работя и в охранителната фирма като търговски... а ми се искаше да изкарам пари.
в понеделник съм пак на интервю имам големи шансове и там, но за сега незнам нищо освен че съм с по малко от лев и това ме притеснява доста, но съм в добро настроение и слушам хубава рок музика. Сега ще почна и да си чета една книжка.
цитирай
10. sawtonide - продължение 8 притеснение
08.11.2006 09:40
в понеделник ходих в една охранителна фирма с по добро заплащане, вчера трябваше да си извадя поредните тъпи документи, взех пари на заем и сега съм в очакване да ми се обадят снощи едвам заспах в 2 часа днес от 7 съм буден, притеснен съм.
Странното е че имам нет. Не са ми го спрели въпреки че не съм си платил и реших да попиша.
п.п. защо са тъпи документите:
ами попринцип за да кандидатстваш за охрана трябва да извадиш документи в следния ред:
1.свидетелство от псхиходиспансер че НЕ СЕ ВОДИШ НА ОТЧЕТ
2. след разговор с психолог ЧЕ СИ ОБЩО ПСИХИЧНО ЗДРАВ в момента
3. ПСИХО ТЕСТ е който става ясно дали ТВОЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКИ ПРОФИЛ ПОЗВОЛЯВА ДА БЪДЕШ ОХРАНА.
Е Аз реших да спестя пари и да изкарам директно третия и го изкарах, да ама не. Върнаха ме.
Е питам аз след като съм изкарал тест че съм психически годен да съм охрана.
Аз нормален ли съм?
Бюрокрация и взимане на пари ...
цитирай
11. sawtonide - продължение 7 и 1/2
08.11.2006 09:50
Обадих се на бившия ми шеф от фирмата за дограма, да го питам ще си получа ли поне заплатата и получих отговор, че няма защото съм махнал интернет страницата, ЗА КОЯТО НЕ МИ Е ПЛАТИЛ СТОТИНКА да не говорим, че не съм плучил и потупване по рамото дори, че съм я направил. Аз когато я правих му заявих че тогава неискам пари защото съм на процент и тя ще ми донесе пари, но след като ме уволнява, за какво да е там? И му казах че мога да я пусна след като ми плати дължимото плюс труда по страницата. Това е загубена кауза.
цитирай
12. sawtonide - продължение 9
11.11.2006 22:09
Днес ми бе първия работен ден. Той мина стандартно - скучно, но без дразнения, спокойно. Тъпото е, че каквото и да правя в българия взимам почти еднакви пари. :( Работата като охрана не ме удволетворява, аз съм творец. да правя нещо ежедневно и монотонно ме убива. За момента това е наркотика който ме убива бавно, но без него не мога. Инак ще умра от глад. това е горчивата истина.
цитирай
13. sawtonide - продължение 10
14.11.2006 23:12
Сдобрихме се с шефа ми от почистващата, фирма и до преди малко бях на работа. Бяхме работили 10 миниути повече и искаше да ми плати някаква смешна сума за това, съответно му казах да не става смешен и го черпя с не я. Отидохме до денонощния да си напазарува и ми купи едно кисело мляко. Чудя се това жест на какво беше?
Има светлина в тунела /дано не е от приближаващ влак :) /. Ако успея да събера 150лв. до края на месеца от допълнителни доходи ще съм на нула. /ще съм си върнал заемите, ще съм платил интернета и режийните и ще съм напазарувал :) ако заработя още /dreems/ ще има и за екстри :) /
цитирай
14. sawtonide - продължение 11 равносметка
17.11.2007 02:49
Мина една година от последното продължение, вчера 16 ти напуснах охранителната фирма. За тази една година успях да завърша семестриално ТУ София, заработих пробно, по покана в една малка спедиторска фирма без договор. Научих много работи, относно превоза на товари, различни дестинации, градове, дори страни. Обогатих си общата култура и сега шест месеца по-късно ще получа и договор на минималнаработна заплата. т.е. Равносметката е такава, работя какво ли не условията на труд са различни. Отговорностите са различни парите са едни и същи. договорил съм се с триста зора да вземам 500лв или 2,88(забележете не 2,90лв )лв на час става ми тъжно , не съм мръднал от тези 500лв за една година поредната пропиляна година. за малко да забравя на минимална работна заплата съм отново осигуряван.
цитирай
15. sawtonide - продължение 12 личен план
17.11.2007 03:06
през тази изминала година се сдобих :) с нова приятелка, всъщност преди нея имаше друга ама се оказа малко малка и я отрязах, та както казах сдобих се с нова приятелка, нова кола(със заем) и с нова дограма използвах всичките си знания и умения да си взема най-добрата дограма за най добрата цена. с което съм горд.
цитирай
16. sawtonide - продължение 13 личен план
17.11.2007 03:13
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930